Re-Branding Thessaloniki

PEPPER

Η Λιάνα, μαζί με άλλους 10 ανθρώπους της Θεσσαλονίκης που δραστηριοποιούνται από την αρχιτεκτονική και το design μέχρι την πολιτική και την εκπαίδευση μιλούν για την ελπίδα της Θεσσαλονίκης να ξεπεράσει τα κλισέ που την ορίζουν, χαράζουν τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουμε για να επαν-εφεύρουμε την πόλη και αναρωτιούνται αν υπήρξε ποτέ branding για να προχωρήσουμε στο re-branding….

/ Οι 11 Θεσσαλονικείς / Το εξώφυλλο του τεύχους / Η δημοσίευση της συνέντευξης της Λιάνας

Δείτε επίσης...